Easyoffice is live!

Afgelopen tijd hebben we erg hard gewerkt aan een nieuw backoffice systeem. Elke onderneming is uniek. Wij begrijpen dan ook dat een systeem op maat de beste ondersteuning biedt. Daarom hebben wij easyoffice ontwikkeld.

Waarborgen van kwaliteit

Met easyoffice kunnen wij borgen dat de kwaliteit van onze dienstverlening toeneemt door compliant processen en maximaal te automatiseren. Easyoffice is volledig ontwikkeld op basis van de wensen en behoeften van onze intermediairs. Geen standaard applicatie, maar een systeem dat jou echt ondersteunt.

Wat veranderd er nou voor jou? Waar je voorheen in verschillende systemen informatie moest doorgeven of taken aan moest maken komt dit vanaf nu allemaal samen in één portaal. Je hoeft er dus niet meer over na te denken waar je moet zijn, alle info staat vanaf nu op één plek. Lekker makkelijk!

Jouw eigen huisstijl

Ook leuk om te weten, easyoffice is volledig aanpasbaar in jouw huisstijl. De opties blijven hetzelfde maar jij kan bepalen in welke kleuren het portaal weergeven wordt én jouw eigen logo toevoegen. Zo zorgen we ervoor dat het portaal waar jou medewerkers straks op inloggen zowel van jou als ons is. Wanneer jouw medewerkers inloggen zien ze jouw portaal!

In easyoffice krijg je ook precies te zien wanneer er iets van jou wordt verwacht. De verschillende onderdelen hebben een icoontje staan met daarin een cijfer. Is dit cijfer 1 of hoger? Dan staat er een taak voor je klaar of is er een lopende zaak. Deze kan je makkelijk aanklikken om te zien of en wat er van je wordt gevraagd.

Portaal easyoffice

Bepaal zelf wie wat kan zien

Daarnaast kan je ook zelf bepalen wie wat kan zien in easyoffice. Je hebt de mogelijkheid om verschillende rollen en rechten toe te kennen. Zo weet je zeker dat iedereen toegang heeft tot de juiste informatie en ook dat niemand iets te zien krijgt dat niet voor zijn of haar ogen bedoeld is.

Wat gebeurd er met het oude systeem?

Geen zorgen, wij mogen met easyoffice dan wel overgaan op een nieuw systeem, als jij al klant bent bij ons blijven al jouw informatie en benodigde documenten van afgelopen jaren natuurlijk gewoon beschikbaar. Het huidige systeem met alle informatie wordt apart gezet, hier kunnen we nog wel in kijken maar geen verwerkingen in doen. En verder gaat natuurlijk alles over naar easyoffice.

Ook gebruik maken van easyoffice?

Heb je vragen of ben je nieuwsgierig geworden hoe easyoffice kan bijdragen aan de groei van jouw uitzendbureau? Neem gerust contact met ons op, onze experts staan voor je klaar.